Volvo Group wint Gouden Dolfijn in Cannes

De Volvo Group heeft de Gouden Dolfijn gewonnen op de Cannes Corporate Media & TV Awards in het Franse resort voor hun recentste bedrijfsfilm. Aan de hand van enkele van de beste miniatuurwerelden van Europa toont de film aan hoe de trucks, bussen, bouwmachines en motoren van Volvo van essentieel belang zijn voor het dagelijks leven van mensen overal ter wereld.
1860x1050-news-volvo-group-corporate-story

“Het is erg leuk dat we op een nieuwe, speelse manier kunnen beschrijven wat Volvo doet en hoe onze producten en diensten betrokken zijn bij en invloed hebben op het leven in grote internationale steden en kleine plattelandsdorpjes”, vertelt Kina Wileke, Head of External Corporate Communication bij de Volvo Group. “De film is het resultaat van een goed idee, goed teamwerk en een vleugje creatieve gekheid”, gaat ze verder.

De film is te bekijken op volvogroup.com en op de YouTube-site van de Volvo Group.

https://www.youtube.com/watch?v=FxGusWYg0FQ

U krijgt er ook een blik achter de schermen, waar u kunt zien hoe de film tot stand kwam.

https://www.youtube.com/watch?v=72wqf0I4-Vs

Pelle Roskvist, producer bij Lucky Punk, Fabian Tellermark, regisseur van de film bij Lucky Punk en Susanne Hanssen, Volvo Group, die de Gouden Dolfijn in ontvangst nemen in Cannes.