Waarde creëren voor klanten en de juiste weg aangeven

Elk bedrijf heeft een bestaansreden, en een doel. Onze oplossingen voor de uitdagingen waar de wereld voor staat, worden gedreven door onze missie om de welvaart te vergroten door middel van transportoplossingen en door onze visie om de meest gewilde en succesvolle leverancier van transportoplossingen ter wereld te worden. We werken continu aan de ontwikkeling van onze producten en diensten om waarde te creëren voor onze klanten, en ondersteuning te bieden voor duurzame samenlevingen en het welzijn en de veiligheid van mensen.

Het is onze ambitie om toonaangevende klanttevredenheid te realiseren voor alle merken in de verschillende segmenten en om de meest gewaardeerde werkgever in de bedrijfstak te zijn met een eersteklas winstgevendheid. Succes van de klant, Vertrouwen, Passie, Verandering en Prestaties zijn de waarden van de Volvo Group, en onze leidraad voor ons dagelijks gedrag die beslissingen op alle niveaus van de organisatie stuurt. Onze Gedragscode beschrijft de manier waarop we zaken doen in de Volvo Group: op basis van ethische normen en conform de wet.

De basis van onze strategie is waarde creëren door de winstgevendheid van onze klanten te ondersteunen. Er zijn veel wegen die leiden naar kansen en uitdagingen. Onze zeven strategische prioriteiten bestaan uit gebieden met grote voordelen voor zowel klanten als de Volvo Group.

Strategie van Volvo