Strategie van de Volvo Group

Elk bedrijf heeft een bestaansreden, en een doel. Onze oplossingen voor de uitdagingen waar de wereld voor staat, worden gedreven door onze missie de welvaart te verhogen door middel van oplossingen op het gebied van transporten en infrastructuur en door onze visie om de meest gewilde en succesvolle leverancier van oplossingen op het gebied van transporten en infrastructuur ter wereld te worden. We werken continu aan het ontwikkelen van onze producten en diensten om waarde te creëren voor onze klanten, en ondersteuning te bieden voor duurzame samenlevingen en het welzijn en de veiligheid van mensen.

Waarde creëren voor klanten en de juiste weg aangeven

We streven naar de hoogste klanttevredenheid voor alle merken in hun segmenten. We willen de meest gewaardeerde werkgever in de bedrijfstak zijn met een eersteklas winstgevendheid. De waarden van de Volvo Group - Succes van de klant, Vertrouwen, Passie, Verandering en Prestaties - dienen als leidraad voor ons dagelijks handelen en onze beslissingen op alle niveaus van de organisatie. Onze Gedragscode geeft aan hoe we zakendoen in de Volvo Group: ethisch verantwoord en in overeenstemming met de wet.

De basis van onze strategie is waarde creëren door de winstgevendheid van onze klanten te ondersteunen. Er zijn veel wegen die leiden naar kansen en uitdagingen. Onze zeven strategische prioriteiten bestaan uit gebieden met grote voordelen voor zowel klanten als Volvo Group.