Onze bedrijfscultuur gaat over hoe we omgaan met elkaar, met onze klanten en de samenleving als geheel. Dit helpt ons onze bedrijfsdoelen te bereiken. Deze is diep geworteld in onze geschiedenis, is cruciaal voor het succes van ons bedrijf op de lange termijn. Het vormt de basis waarop alles is gebouwd.
De cultuur van de Volvo Group wordt bepaald door een reeks van vijf zorgvuldig gekozen waarden, waaronder succes van de klant, vertrouwen, passie, verandering en prestaties. Deze waarden vormen een belangrijke kracht bij het sturen van onze dagelijkse handelingen, en stimuleren onze besluitvorming op alle niveaus van de organisatie. De waarden van Volvo zijn gemakkelijk te begrijpen, en toch zijn ze van wezenlijk belang. Ze brengen onze gedeelde overtuigingen tot uitdrukking in landen en entiteiten, en vormen zo de basis voor een cultuur die topprestaties levert en die helpt het maximale uit de organisatiete halen.
Met ons samenwerken is werken met een van 's werelds meest tot de verbeelding sprekende merken. En ook deel uitmaken van een reputatie die in ruim een eeuw is opgebouwd. Het is onze verantwoordelijkheid dit erfgoed te eren en te zorgen voor een nog sterkere toekomst voor ons bedrijf. Al onze individuele handelingen bepalen bij elkaar wie we zijn als bedrijf en hoe de wereld ons ziet. Onze bedrijfswaarden helpen ons op die reis.
Bekijk de Group Talk-video's hierboven om de verhalen van onze medewerkers te horen, die zijn verbonden met elke waarde in een format dat is geïnspireerd op de "TED Talk"-beleving.